منتدى احلى بنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لكى تتعارف البنات على بعضها

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nanosa
معاقبة لمخالفة قوانين المنتدى
nanosa

أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع Empty
مُساهمةموضوع: أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع   أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 10:47 pm

طبعا كانا عارفين ان طيبه القلب دى صفه جميله و ربنا بيحبها لكن فى مشكله كبيييييييييييييييره جدا فكرت فى الانتحار بسبها وهى ان المصريين بيقولوا ع الطيب أهبل و بتتقال مجزا مش مقصود بيها حاجه وحشه ومش مقصود بيها هبل يعنى جنان
أنا طيبه وسمعت الكلمه دى كتير ومن أقرب الناس ليا بالذات بس بيقولوا كده مش قاصدين حاجه وحشه و أنا بكرهها جدا و أى حد يقولى الكلمه دى (هبله أو طيبه وهبله) أكره بشده وأحلف معرفوش العمر كله الكلمه دى بتذبحنى
بنت عمى مجوزه و مخلفه بس طيبه قوى زى أنا أبوها وبابا بيقولوا عليها الكلمه دى ومش عارفه هى ازاى قابله الكلمه دى على نفسها وماما بتقولى بيقولولها كده حب فيها وهى عارفه انهم مش قاصدين حاجه وحشه و أنا كمان عارفه
سااااااااااااااااعدونى يا أخواتى ليه الصفه الجيله دى بيقولوا عليها الكلمه القذره و المقززه دى ده أنا والله العظيم وصلت بيا الدرجه أن لو حد قالى انتى طيبه أبقى خايفه ومرعوبه أنه يقولى الكلمه دى من غير قصد المشكله دى تعبانى نفسيا جداااااااااااااا سااااااااااااااااااعدونى يا أخواتى
Sad Sad
ايريل
نائبة المديرة
نائبة المديرة
ايريل

مُساهمةموضوع: رد: أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع   أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 5:50 am

شكرا اختي nanosa
جزاكي الله الجنة
Bosy cat
المشرفة عامة
المشرفة عامة
Bosy cat

مُساهمةموضوع: رد: أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع   أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 1:23 am

فعلا

هي دي مشكلة الشعب المصري
بيقولو كلام في غير محلة من غير ما يعرفو عواقبة

بس حابةة اقولك نصيحة
الصيبين في الزمن دة ملهومش مكان

انا مش بقولك اتركي الصفة
بس اختاري الشخص المناسب اللي يستحق يتعامل بيا

وربنا يهديك ويدديكي

تقبلي مروري

أنا بكتب و منهاره من شدة الدموع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة